Το «DayOff» αποτελεί ένα WEB (διαδικτυακό) λογισμικό για τη διαχείριση των αιτήσεων αδειών του προσωπικού. Διαχειρίζεται ηλεκτρονικά όλα τα στάδια, από την αρχική αίτηση για άδεια, την πορεία της μέχρι την οριστική έγκριση ή απόρριψή της.

Το λογισμικό διαχείρισης αιτήσεων αδειών προσωπικού της εταιρείας μας έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Διαδικτυακή (web) εφαρμογή η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του φορέα ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του οργανισμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).Εύχρηστη και ενιαία εφαρμογή για όλα τα είδη των αδειών.
  • Κάθε χρήστης (όλο το προσωπικό του οργανισμού) έχει προσωπικούς κωδικούς και μπορεί να επιλέγει είδος άδειας και ημερομηνία (από έως) και να αιτείται την άδεια του ψηφιακά.
  • Κάθε χρήστης μπορεί να παρακολουθεί το ιστορικό των αιτήσεων του και την πορεία διεκπεραίωσής τους.
  • Κάθε χρήστης μπορεί στις βασικές άδειες να παρακολουθεί το υπόλοιπο του.

Οφέλη για τον Φορέα

  • Ελαχιστοποίηση τηλεφωνημάτων από τους υπαλλήλους στο τμήμα προσωπικού για ενημέρωση υπολοίπων
  • Μείωση διακίνησης όγκου φυσικών εγγράφων (μόνο απαραίτητα δικαιολογητικά)
  • Άμεση πρόσβαση, αναζήτηση και επεξεργασία οποιασδήποτε καρτέλας προσωπικού

Το «Membro» αποτελεί ένα WEB (διαδικτυακό) λογισμικό για τη διαχείριση των μελών και των συνδρομών ενός οργανισμού. Οι συνδρομές έχουν σχέση με τμήματα Πολιτισμού και Αθλητισμού και ενδεικτικά περιλαμβάνουν: θέατρο, χορό, καλλιτεχνικά εργαστήρια, μουσική, κολύμβηση, γυμναστήριο, ποδόσφαιρο, κρατήσεις γηπέδων τένις κ.α

Η εφαρμογή διαχειρίζεται ηλεκτρονικά την εγγραφή στον οργανισμό, την συνδρομή σε τμήματα, τα παρουσιολόγια των μαθημάτων, καθώς και την πλήρη διαχείριση και παρακολούθηση από τη διοίκηση του οργανισμού.

Το Membro έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Διαδικτυακή (web) εφαρμογή η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του φορέα ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του οργανισμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).
  • Ταυτοποίηση και σύνδεση μέλους μέσω TAXISnet. Παροχή προσωποποιημένης πληροφόρησης για κάθε μέλος προκειμένου να παρακολουθεί και να εξοφλεί online τις οφειλές του.
  • Online διαχείριση του παρουσιολογίου από τον φορέα για κάθε τμήμα και παρακολούθηση από το μέλος.

Οφέλη για τον Φορέα

  • Καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών που παρέχει με ψηφιακό τρόπο.
  • Ορθότερη διαχείριση των εισπράξεων των συνδρομών των μελών.
  • Μηδενισμός του χρόνου αναζήτησης πληροφοριών σχετικά με τις συνδρομές και τις εισπράξεις.
  • Η διοίκηση έχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τα τμήματα αλλά και την αποδοτικότητα τους για τη λήψη αποφάσεων.
  • Προσφέρει άμεσες ενημερώσεις προς τα μέλη του (όπως μεταφορά μαθημάτων) μέσω της αποστολής μηνυμάτων.
  • Παρέχει νέες ψηφιακές υπηρεσίες προς τα μέλη του όπως διαδικτυακές πληρωμές αλλά και online κράτηση θέσεων

Το λογισμικό διαχείρισης βρεφονηπιακών σταθμών αποτελεί μία σύγχρονη WEB (διαδικτυακή) εφαρμογή που αναβαθμίζει τόσο την εσωτερική οργάνωση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών της υπηρεσίας αλλά και την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες.

  • Μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του φορέα ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Παρέχει πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του σταθμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).
  • Ταυτοποίηση και σύνδεση γονέων ή κηδεμόνων μέσω TAXISnet.

Το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης βρεφονηπιακών σταθμών έχει τα κάτωθι χαρακτηριστικά:

  • Δυνατότητα πρόσβασης στην εφαρμογή από κάθε βρεφονηπιακό σταθμό.
  • Δυνατότητα τήρησης καρτέλας παιδιού με τα στοιχεία που το συνοδεύουν (προσωπικά στοιχεία, στοιχεία γονέα, έγγραφα, ιστορικό κτλ.).
  • Δυνατότητα διαχείρισης πληρωμών μισθίων.
  • Διαχείριση αποθήκης στο σύνολο του νομικού προσώπου και ανά βρεφονηπιακό σταθμό.
  • Διαχείριση των συμβάσεων με τους προμηθευτές από το κεντρικό Νομικό Πρόσωπο.
  • Καταγραφή παραγγελιών από τους διευθυντές των βρεφονηπιακών σταθμών.
  • Καταγραφή παραγγελιών από τα στελέχη του Νομικού Προσώπου.
  • Παρακολούθηση παραλαβών προμηθειών.
  • Δυνατότητα τήρησης παρουσιολογίου νηπίων – βρεφών.
  • Δυνατότητα τήρησης παρουσιολογίου για το προσωπικό.
  • Εξαγωγή στατιστικών στοιχείων σχετικά με τις καταναλώσεις αγαθών/υλικών ανά βρεφονηπιακό σταθμό και στο σύνολο του νομικού προσώπου.
  • Παρακολούθηση από τη διοίκηση σε πραγματικό χρόνο των ποσοτήτων (υλικών και αγαθών) που διακινούνται και καταναλώνονται από τους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Οφέλη για τον Φορέα

  • Έχει άμεση και πραγματική εικόνα όλων των υποχρεώσεων του σε πραγματικό χρόνο.
  • Ελέγχει καλύτερα την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του.
  • Παρέχει απομακρυσμένες διαδικτυακές πολυκαναλικές υπηρεσίες στους πολίτες (αίτηση εγγραφής).
  • Προβάλει την διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα του  (αυτόματη μοριοδότηση στην αίτηση εγγραφής μέσω του συστήματος).
  • Επιτυγχάνει καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη.
  • Ενσωματώνει νέες υπηρεσίες e – Government (ηλεκτρονικής διακυβέρνησης).

Το λογισμικό διαχείρισης κοιμητηρίων «Licburg» αποτελεί μία σύγχρονη WEB (διαδικτυακή) εφαρμογή που καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων των Κοιμητηρίων χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ΑΙ. Το σύστημα έχει ως στόχο να βελτιώσει την αποδοτικότητα του Κοιμητηρίου, να βελτιστοποιήσει τις καθημερινές του λειτουργίες και να μειώσει τα έξοδα του. Με τη βοήθεια ψηφιακού χάρτη, αλλά κυρίως με την συγκέντρωση των πληροφοριών σε μια βάση δεδομένων, καθίσταται γρήγορη η διαχείριση, η αναζήτηση, η εκτύπωση και η ασφαλής φύλαξη κάθε τύπου πληροφορίας. Αυξάνεται η αποτελεσματικότητα του φορέα και βελτιώνεται εντυπωσιακά η εξυπηρέτηση του Πολίτη.

Χαρακτηριστικά του είναι:

  • Διαδικτυακή (web) εφαρμογή η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του δήμου ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Παρέχει πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του σταθμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).
  • Διαχείριση όλων των κοιμητηρίων του Δήμου.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή για τη  διαχείριση όλων των κοιμητηρίων από ένα ενιαίο περιβάλλον χρήστη.
  • Δυνατότητα αυτόματης καταχώρισης στοιχείων θανόντα μέσω ψηφιοποίησης της ληξιαρχικής πράξης θανάτου.
  • Πλήρης υποστήριξη διαχείρισης ταφών, οστεοθηκών, οστεοφυλακίων, χωνευτηρίων, μεταφορών, δικαιωμάτων ταφής, παραμονής και χρεώσεων.
  • Πλήρης καταγραφή ιστορικότητας για κάθε πόρο του κοιμητηρίου αλλά και για την πορεία κάθε θανούντα (πχ ταφή, εκταφή, άλιωτα)
  • Κατηγοριοποίηση ταφών (οικογενειακοί, τριετίας κτλ).
  • Διαχείριση οικογενειακών ταφών.
  • Υποστήριξη παρατάσεων εκταφής.
  • Διαχείριση και έκδοση ειδοποιητηρίων.
  • Διαχείριση κατασκευαστών και γραφείων τελετών.
  • Δυνατότητα προσθήκης (upload) αρχείων στην εφαρμογή.

Οφέλη για το Δήμο

  • Τηρεί ψηφιακό αρχείο με το σύνολο των δομών του.
  • Παρέχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορία στους χρήστες που διεκπεραιώνουν τις διαδικασίες του κοιμητηρίου για την άμεση και αμερόληπτη λήψη αποφάσεων.
  • Ελέγχει καλύτερα την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του.
  • Προβάλει την διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα.
  • Ελαχιστοποιεί το χρόνο αναζήτησης αφού όλα τα δεδομένα βρίσκονται σε ηλεκτρονική μορφή.
  • Επιτυγχάνει καλύτερη εξυπηρέτηση του Πολίτη.
  • Επιτυγχάνει αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση των δημοσίων πόρων (τεχνολογικών, οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού).

Η εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων πολιτών της εταιρείας μας «City Pulse», χρησιμοποιεί τεχνολογίες AI,  προσφέρει έναν καινοτόμο, ψηφιακό τρόπο υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων, καθιστώντας τη διαδικασία ταχύτερη, πιο διαφανή και πιο αποτελεσματική.

Η πλατφόρμα, δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες, να καταθέτουν τα αιτήματα τους και να παρακολουθούν την πορεία διεκπεραίωσής τους σε πραγματικό χρόνο.

Χαρακτηριστικά του λογισμικού είναι:

  • Διαδικτυακή (web) εφαρμογή η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του φορέα ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Ξεχωριστή εφαρμογή σε πλατφόρμες Android και iOS για εύκολη πρόσβαση παντού και πάντα.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του οργανισμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).
  • Ταυτοποίηση και σύνδεση χρήστη μέσω TAXISnet. Παροχή προσωποποιημένης πληροφόρησης για κάθε χρήστη προκειμένου να αιτηθεί και να παρακολουθεί την πορεία του αιτήματός του.

Οφέλη για τον Πολίτη

  • Εύκολη και Γρήγορη Υποβολή Αιτημάτων – Βλαβών: Η υποβολή αιτήματος από τους πολίτες αποτελεί μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία. Οι πολίτες συνδέονται στην εφαρμογή και μέσω εύχρηστου και φιλικού περιβάλλοντος επιλέγουν  την κατηγορία του αιτήματος, προσθέτουν σχετική περιγραφή, επιλέγουν την ακριβή τοποθεσία πάνω σε ψηφιακό χάρτη, επισυνάπτουν σχετικές φωτογραφίες και υποβάλουν το αίτημα τους. Τα αιτήματα μπορεί να αφορούν είτε για την επισκευή κάποιας βλάβης, είτε προτάσεις για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Για παράδειγμα  σπασμένος κάδος, λακκούβα στο οδόστρωμα, σπασμένο πεζοδρόμιο, βουλωμένο φρεάτιο, τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη, καθαρισμός πάρκου, τοποθέτηση νέου κάδου, αναβάθμιση παιδικής χαράς κ.α.
  • Αναλυτική Παρακολούθηση Αιτημάτων: Μέσω της πλατφόρμας,  ο πολίτης ενημερώνεται για κάθε στάδιο της πορείας του αιτήματός του έως την διεκπεραίωση του. Η εφαρμογή εμφανίζει σε λίστα τις αιτήσεις που βρίσκονται υπό διεκπεραίωση, αλλά και τις διεκπεραιωμένες, σε χρονολογική σειρά. Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο αποστέλλονται μέσω App notification, SMS ή/και email, δημιουργώντας μια αποτελεσματική διαδικασία εξυπηρέτησης.
  • Ενίσχυση της Εμπιστοσύνης και Συμμετοχής του Πολίτη: Η πλατφόρμα δίνει φωνή στον πολίτη και επιτρέπει στην τοπική αυτοδιοίκηση να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις προτάσεις του, συμβάλλοντας στην από κοινού διαμόρφωση μιας καλύτερης ποιότητας ζωής στην πόλη.

Οφέλη για τον Δήμο

Η εφαρμογή δεν είναι μόνο ένα εργαλείο εξυπηρέτησης, αλλά και ένα ισχυρό μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του Δήμου. Οι ψηφιακές λειτουργίες της προσφέρουν στα στελέχη του δήμου τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν αιτήματα ανά κατηγορία (πχ Δρόμοι, Κάδοι), να τα ταξινομούν και να τα προωθούν άμεσα στους αρμόδιους υπαλλήλους, συνδράμοντας στην ομαλή λειτουργία του δήμου.

Αναλυτικότερα:

  • Αποτελεσματικότερη Διεκπεραίωση Αιτημάτων: Μέσω του συστήματος τα αιτήματα προωθούνται αυτοματοποιημένα, ανάλογα με την κατηγορία τους, στις αρμόδιες διευθύνσεις για άμεση διεκπεραίωση.
  • Αποτελεσματικότερη Διαχείριση Πόρων: Τα δεδομένα που συλλέγονται από την πλατφόρμα δίνουν στον δήμο τη δυνατότητα, να κατανέμει το εργατικό δυναμικό πιο αποδοτικά και να θέτει προτεραιότητες βάσει αναγκών.
  • Αξιοπιστία και Διαφάνεια: Η παρακολούθηση των αιτημάτων σε πραγματικό χρόνο, τόσο για τους πολίτες όσο και για τους υπαλλήλους, δημιουργεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης. Ο πολίτης γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ποια είναι η κατάσταση του αιτήματός του, ενώ η τοπική αρχή έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να βελτιώνει την απόδοσή της.
  • Σύγχρονες Υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης e-government: Η πλατφόρμα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, παρέχοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση από απόσταση.

Η πλατφόρμα αποτελεί μια σύγχρονη WEB (διαδικτυακή) εφαρμογή διαχείρισης πιστοποιητικών, η οποία παρέχει στους πολίτες και τις επιχειρήσεις του δήμου αλλά και των νομικών προσώπων του, τη δυνατότητα κατάθεσης ηλεκτρονικής αίτησης απομακρυσμένα, για την έκδοση βεβαίωσης ή πιστοποιητικού.

Κάθε χρήστης, ανεξάρτητα του τόπου διαμονής του, μέσω προσωποποιημένης ηλεκτρονικής πληροφόρησης, μπορεί να  παρακολουθεί τις αιτήσεις του, την εξέλιξή τους (π.χ. υπό διεκπεραίωση), και αφού εκδοθούν τα αιτούμενα έγγραφα (βεβαιώσεις ή πιστοποιητικά) έχει τη δυνατότητα να τα λάβει σε οποιαδήποτε συσκευή του (smartphone, tablet κ.α).  Επίσης μέσω του συστήματος ο Δήμος  έχει μια επίκαιρη και συνεχή ενημέρωση σχετικά με τον αριθμό των αιτήσεων, τον αριθμό των βεβαιώσεων και πιστοποιητικών που έχουν εκδοθεί, καθώς και μέσους χρόνους διεκπεραίωσης.

Χαρακτηριστικά του λογισμικού είναι:

  • Διαδικτυακή (web) εφαρμογή η οποία μπορεί να εγκατασταθεί στον εξυπηρετητή (server) του φορέα ή σε cloud data center εξωτερικού παρόχου.
  • Πρόσβαση στην εφαρμογή από όλο το προσωπικό του οργανισμού μέσω απλού περιηγητή (web browser) ή από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet) με χρήση συνθηματικού (username/pass).
  • Ταυτοποίηση και σύνδεση χρήστη μέσω TAXISnet. Παροχή προσωποποιημένης πληροφόρησης για κάθε χρήστη προκειμένου να αιτηθεί, να παρακολουθεί και να λαμβάνει το αποτέλεσμα της αίτησής του.
  • Παραμετροποίηση του προγράμματος στις εξειδικευμένες ανάγκες του οργανισμού (ρύθμιση μεταδεδομένων κτλ.).
  • Δημιουργία και ρύθμιση προκαθορισμένων τύπων αιτήσεων

Οφέλη για το Δήμο

  • Μείωση της διακίνησης φυσικών εγγράφων μεταξύ πολιτών και των υπηρεσιών του Δήμου.
  • Μείωση των επισκέψεων του κοινού.
  • Εξοικονόμηση χρόνου και παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας των υπηρεσιών.
  • Εξοικονόμηση πόρων και μείωση κόστους.